Recenzie "Flower" de Elizabeth Craft & Shea Olsen / Books

Nu cred că v-am mai spus asta până acum, dar am o obesie pentru publicațiile celor de la Editura Epica. Nu știu cum se face că toate cărțile ce le-am citit până acum de la ei mi-au placut extrem de mult. Cred că este editura ce se mulează cel mai bine pe dorințele mele în materie de cărți.
  Deci astăzi vă voi vorbi despre una din aparițiile relativ recente a celor de la Epica și anume, "Flower" de Elizabeth Craft & Shea Olsen și să îmi fie cu rușine că am încălcat una din regulile de bază ale unui cititor: "Nu judeca o carte după copertă". Da păi eu cred că exact ceva de genul am facut deoarece motivul principal pentru care am cumpărat cartea a fost coperta...care hai să recunoaștem că este absolut genială. Normal că după copertă m-am uitat și la subiectul acesteia care este unul girly exact cum îmi place mie.

Produs publicat în 2017 de Epica
Tip copertă: Brosată
Număr pagini: 352

Romanul o urmărește pe Charlotte, protagonista noastră, care dintotdeauna și-a dorit să nu calce pe urmele celorlalte femei din familia ei, ci din contră, ea si-a planificat în totalitate viitorul. Are cele mai mari note, vrea să studieze la Stanford și refuză în totalitate ieșirile cu băieții. Totul pare bătut în cuie, până într-o seară, când la magazinul de flori unde lucrează își face apariția Tate, un tânăr ce va influența viitorul acesteia.

Charlotte este genul de fată simpatică și cuminte care știe ce vrea de la viață, și anume că va evita cu orice preț să comită aceleași greșeli făcute de mama și sora ei. Își cunoaște forțele proprii, muncește ca să economisească bani, studiază pentru școală și pentru orele suplimentare din cadrul acesteia, iar aici mai adaugăm faptul că nu iese cu băieți și nu merge la petreceri.
"Toată viața mi-am petrecut-o sub imperiul temerilor. Niciodată n-am îndrăznit să experimentez lucruri necunoscute."
  Totuși, ca oricare alt adolescent, când ajunge să simtă iubirea, își pierde puțin vocea rațiunii care a ghidat-o atata timp.
 Pentru Charlotte iubirea și pasiunea nu i-a dărâmat viitorul, ci i l-a schimbat. Prin Tate ea s-a redescoperit pe sine și ceea ce își dorește cu adevărat să facă în viață.
 "Mă modelezi...prin simpla ta prezență. Și nu regret nimic."

Tate atras de lipsa de interes a lui Charlotte, o surprinde de mai multe ori încă de la început. Flori, cafea...lucruri minore care totuși reușesc să îi aducă o întalnire cu aceasta în ciuda principiilor bine puse la punct.
  La fel cum Charlotte se redescoperă prin iubirea pentru Tate, la răndul lui acesta se regăsește prin profunzimea sentimentelor pentru ea.
 "Ești totul pentru mine și am nevoie de tine."

-Alte citate/secvențe-
"Pentru că trandafirii n-ar trebuie să încerce să fie ceea ce nu sunt."
"Dacă-ai fi știut ce înseamnă viața fără tine, n-ai mai fi plecat vreodata de lângă mine..."
"Nu mai am încredere în mine când mă aflu în preajma ta."
"Se teme atât de tare că ar pierde controlul, încât a preferat să mă piardă pe mine."
   O carte girly unde avem două personaje care prin iubire evoluează atat separat cât și împreună.
Flower este cartea perfectă pentru vacanță. Chiar dacă mergeți la mare, la piscina, la munte sau pur și simplu stați acasă într-un leagăn, aceasta este o lectură perfectă. Se citește extrem de ușor și merge perfect cu o limonadă sau cu o altă recomandare de a mea ca și băutură perfectă pentru lectură. V-am facut curioși? Ei bine stați liniștiți că vă las mai jos în amănunt sugestia mea.
 De la mine "Flower" de Elizabeth Craft & Shea Olsen apărută la editura Epica a primit 5 steluțe!

Băutură răcoritoare cu mentă și căpșuni
Ingrediente: căpșuni, mentă, zahăr, gheață și normal că și apa.
Mod de preparare (pentru 250ml de apă):  Într-un bol puneți cam 10 căpșuni mari tăiate cubulețe alături de 4 linguri mari de zahăr și jumătate de cană de apă. Lăsați așa jumătate de ora și după pisați cu o lingură capșunile direct în acel bol. Cand ați terminat de pisat sucul rezultat îl puneți în pahar folosindu-vă de o sită, apoi adaugați apa, gheață și niste mentă proaspătă (+felii de căpșuni pentru aspect dacă doriți) până ați umplut recipientul. Răcoritor și perfect alături de o carte bună.
Lectură placută!